Vrijwilligers

Momenteel heeft de stichting ongeveer 20 vrijwilligers die met veel enthousiasme een bijdrage leveren aan het sportplezier van onze leden. NOVOS is altijd op zoek naar mensen die vanuit hun hart een bijdrage willen leveren aan de doelstelling van onze Stichting.Het bestuur zoekt o.a.:
  • Een voorzitter
  • Vrijwilligers voor muziek op maat
  • Vrijwilligers voor het zwemmen
Als u interesse heeft, meer wilt weten over NOVOS of u wilt zich aanmelden als kandidaat voor het bestuur of als vrijwilliger dan kunt u contact opnemen met onze secretaris Gerda van Santen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of met Alex Rietveld, onze penningmeester (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Contact via de sport coördinator is ook een mogelijkheid.

Kent u iemand die interesse heeft, stuurt u deze informatie dan via bovenstaande email of via onderstaand postadres door.

Postadres:
Stichting Novos Secretariaat